Monday, May 7, 2007

BODØ, HIER KOMEN DE CM - KIDS!!!!

Over een ongeveer een week zitten we al in Bodø!!!!!
Alles gaat heeeeeeeel goed.
Met de robot is al heel vaak 400 punten gehaald, de technische presentatie gaat uit het hoofd in het Engels en de onderzoekspresentatie wordt ook superbe.
Met het sponsorgeld gaat het ook goed!
Overal gaat het goed!!!
Ik ben een beetje te vrolijk maar ik zie ook wel zitten dat we 1e worden (nou ja... zijn ook wel andere goede teams in Bodø...)!!!!!
Of 2e als alles misgaat (hehe :D)...
Ik schrijf dit stukje omdat ik anders ga flippen van opgewondenheid want ik (Domi) heb er ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat iedereen die dit leest en ook meegaat ook.
En als je niet meegaat kan je meegenieten want... we zullen elke dag een verslag van de dag schrijven dus dan weet je hoe leuk het daar wordt!!!

BODØ, WE KOMEN ERAAN!!!

Domi

No comments: