Saturday, May 19, 2007

Het begint echt!!

Vandaag beginnen de wedstrijden, eindelijk!
Wij waren vanmorgen als eerste aan de beurt met onze onderzoekspresentatie, meteen om 9 uur. Het ging hartstikke goed!
Straks komen er nog andere onderdelen:

11:20 uur Robot ronde 1 (Eva en Michael)
13:25 uur Robot ronde 2 (Frits en Karst)
14:04 uur Technische presentatie

En morgen hebben we om 9 uur de teamworkpresentatie. We weten niet zo goed wat dat is en we zijn een beetje bang dat we nog niet wakker genoeg zijn.
Verder is er zondag nog:

10:00 uur Robot ronde 3 (Hugo en Domenico)

Gaan jullie allemaal kijken? Kijk bij de link hieronder.

5 comments:

Anonymous said...

Ja, ronde 2 gezien vanaf 2500 kilometer verderop. Hoezo nano?
Een trøtse På

CM-kids said...

leuk hoor.
het ging heel goed(335 punten).

welke pa is dit??

Anonymous said...

Padomi

Anonymous said...

hai Geweldig dat het zo goed gaat ik heb alleen één probleempje. Als ik jullie results wil zien op de FLL site vragen ze om een logg\ in en die gegevens heb ik niet. Mark mag ik jouw log in gebruiken aub? Ik ben zo benieuwd!
veel succes zet hem op
groetjes Ellen (ev Snijdewint ;))

Anonymous said...

Ik zag stukjes van jullie optreden Frits en Karst: mooi werk gedaan, heel spannend om te zien (en nog veel meer om te doen ,lijkt me.
gefeliciteerd. De anderen veel succes morgen!
Pa Karst